Instagram: Easter

For første gang feiret jeg ikke påsken hjemme hos mine foreldre. Påsken min betydde i år jobbing, kjæreste, egne ting. Jeg startet ferien med å passe en av de tre favorittkattene mine. Det ble plutselig vinter. Ingen grunn til å gå ut.

Påskefarge, vårfarge, påskelesning. Jeg hadde gledet meg lenge til å lese Miranda Julys novellesamling, for jeg har sett filmene hennes og de er noe av de rareste og vakreste filmene jeg har sett. Jeg skal snakke mer om henne en annen gang, for hun er virkelig en fantastisk kunstner. Eating Animals har jeg allerede skrevet om her.

Påskeaften laga jeg og Joakim middag, og inviterte et par venner av oss på besøk. Det ble vin, snop og scrabble. Jeg tapte ikke, det er nytt.

Og jobbing. En tekst om Olav H. Hauge. Den ble levert i dag, og jeg blir alltid så nervøs av slike ting. Venting igjen. Den får dere kanskje se, i mai.

2 kommentarer

Filed under foto, hjemme

2 responses to “Instagram: Easter

  1. Gledar meg!
    Eg skal for første gong ikkje tilbringe (mesteparten av) sommarferien hos ho mor. Vaksenpoeng!

  2. Fine pusen! Fint bilde! Fin skriving! Fine niesa!

Legg igjen en kommentar

