Changes

På et vis føler jeg meg ferdig med bloggen. Jeg har ikke samme «behov» for å utlevere meg selv, om det i det hele tatt er det jeg gjør. Men, jeg er ikke ferdig med å skrive om det som inspirerer meg, det som gjør meg glad, det som påvirker meg og skrivingen min; blikket mitt. Det blir jeg aldri ferdig med. Jeg tenkte lenge på om jeg bare skulle si takk for følget, og stenge hele bloggen. Etterhvert føltes det som om jeg ville skuffe noen. Hvem?

Derfor bestemte jeg meg for å gjøre noen forandringer. Blogge mer, om faste ting, om mer konkrete ting. Mindre av meg selv, mer av det andre. Jeg skriver ikke om meg selv lenger, det har jeg dagbok til. Jeg skriver for meg selv, men jeg skriver ikke for at ingen skal lese. På tirsdag blir den første dagen med liksom-ny blogg. Faste innlegg et par ganger i uka, til å begynne med. Jeg tror det kan bli bra – og jeg har en plan! Er dere klare?

4 kommentarer

Filed under alt, blogg

4 responses to “Changes

  1. Veldig klar! Jeg liker planen!

Legg igjen en kommentar

