I want to do good

Av og til tenker jeg på hvorfor jeg gidder blogge, hvorfor jeg deler masse med mennesker jeg ikke vet hvem er, som forblir på Internet for alltid. Jeg tenker at det er bortkastet, at det ikke er noen som synes det er interessant eller inspirerende, jeg tenker at det skaper svært lite.  Kanskje henger bloggen sammen med behovet for å skrive, uttrykke noe, skape noe, selv om det å skrive på bloggen er mye mindre og mer trivielt. Det er uker som denne som får meg til å forandre mening, helt. Jeg befinner meg i en unik posisjon som svært få andre som gir ut bok for første gang får mulighet til å være i: Når en fantastisk person i P3 leser bloggen min og bestemmer seg for at jeg, jeg er interessant nok til å være med i en ny serie, en radiodokumentar. Det er helt overveldende stort, både det å gi ut boka og det å skulle få snakke om den og meg selv og skriving og min historie på radio. På P3. Jeg føler meg takknemlig for at jeg får lov til å holde på med dette, samtidig tenker jeg hvem er jeg takknemlig mot? Dette er mitt arbeid, mitt håndverk, og jeg kan gjøre det uavhengig andre mennesker. Jeg kan jobbe hardt for å nå målene mine, leve som forfatter, men det er ikke mulig for meg uten de som fanger meg opp når tekstene mine er ute i verden, de som fatter interesse, og til og med dere som følger meg her på bloggen.

Jeg gleder meg til at dere kan høre meg i radioen, og til jeg kan vise dere arbeidet mitt i sin helhet. Å, at 2012 skulle få en bra start.  Takk for at dere leser.

10 kommentarer

Filed under blogg, litteratur, meg

10 responses to “I want to do good

  1. TOLD YOU SO!
    Åh, så fantastisk, Charlotte! Gratulerer så masse🙂
    Og så radio, då – så modig du er!

  2. Radio også no? Så gøy! Snart blir du superkjendis😀

  3. Hurra! Så utrolig spennende og flott🙂 Jeg gleder meg! Jeg har stor tro på at dette blir et godt nytt år!

  4. Wow! Du er fantastisk!😀 Gratulerer! Gledar meg både til radio og bok🙂

  5. Gratulerer! Unner deg verkeleg den kjensla av å bli lesen, oppdaga, og oppleving av at folk bryr seg om det du gjer. For det har du fortent. Gler meg til boka, og dokumentaren!

Legg igjen en kommentar

