instagram/christmas

1. Den første dagen hjemme hos mamma og pappa baker vi alltid pepperkaker.
2. Og det er eneste tiden i året jeg bruker neglelakk. Genseren er en gammel favoritt, jeg bor i den hele jula.

3. Kakespising og lesing.
4. Hele familien foran TVen for å se Flåklypa Grand Prix første juledag. Strømmen gikk rett etterpå.

5. Spillkveld med ludo.
6. Spillkveld med risk. Jeg tror jeg spilt spill neste hele uka fra julaften til nyttår.

7. Togbane på avveie
8. Et mer vellykket legoslott. Jeg har vært supertante og lekt og bygget.

Litt jul litt sent. Jeg ønsker alle dere som leser et godt 2012, og at vi sees her på bloggen. For meg er det mye som skjer fremover, til og med litt hemmelige ting (hva er det med bloggere og hemmelige ting? Jeg er ingen blogger).

I hope you surprise yourself in the new year.  

foto//privat

3 kommentarer

Filed under alt

3 responses to “instagram/christmas

  1. Lego!
    E bygde sjørøverskuta tidligere i høst ;P

Legg igjen en kommentar

