Just believe and that is all it takes

Jeg er ikke alltid like uttalt på bloggen. Noen ganger fordi ting er for privat, andre ganger fordi det har gått på arbeid som ikke har vært klart enda. Ekstra fint å kunne skrive det her, etter så lang tid, selv om det var ‘offisielt’ før nå, og de fleste av mine venner vet det.
På nyåret debuterer jeg med en diktsamling. Jeg gleder meg, jeg gruer meg, jeg klarer ikke tro, jeg tror på det hele tiden. Jeg snakker i klisjeer, som det er mindre av i boka, altså.


Den ligger nå på Haugen Bok, men det beste av alt er jo at jeg har fått egen forfatterside. Er det lov til å være litt stolt?
Håper dere kommer til å lese og like!

foto//privat

21 kommentarer

Filed under alt, litteratur, meg, tekster

21 responses to “Just believe and that is all it takes

  1. Oi, gratulerer så mye! Det skal bli spennende å sjekke det ut🙂

  2. Har bare én ting å si: Looking forward!

  3. Så gøy med egen diktsamling, gøy å lese om folk som får drømmene sine oppfylt🙂

    SV: What?? Hvorfor ikke? Knallrødt er jo kjempefint til et helsvart antrekk, eller den lille sorte🙂 Jeg har en orange fra YSL selv, den blir i hvertfall lite brukt. Hehe.

    • Takk! Det blir spennende å se hvordan mottakelsen blir…

      Jo, jeg vet, helsvart og rød ser så flott ut. Det er et eller annet med å bo i Norge, synes jeg. Det er liksom ikke like greit å være “vågal”, pyntet, vi skal kjøre det safe, gjerne slavisk. I London gikk jeg med den jakka uten å tenke mer på det og følte meg som den fineste i verden.

  4. Gratulerer så mye!😀

  5. Har bare vært der en gang, men da holdt jeg på å gå meg bort der inne, haha. Gleder meg fordet da!

  6. Gratulerer så veldig masse, nok ein gong! Eg skal sjølvsagt kjøpe, og vil ha den signert (gjerne med ei lita teikning inni)😀 Du er så flink, du!
    Og eg likar svært godt tittelen på dette innlegget også.

    Det er lov å vere SVÆRT stolt! Eg er stolt av deg🙂

  7. Veit, eg høyrer på den heile tida for tida🙂
    For øvrig så elskar eg tittelen på boka di endå meir. Den traff meg. Lzm.

    Så ja, gler meg til fortsettelsen..!


    • du er faktisk ikke den første som sier det, om tittelen. jeg og liker den mer og mer, men den er også litt 'uvant' – som du ser på bildet var arbeidstittelen en helt annen.

  8. Det er så utrolig lov å være stolt! Jeg gleder meg veldig til å lese!!!

  9. Åh den skal jeg sjekke ut og du har absolutt lov til å være stolt. Gratulerer så massemasse

  10. Gratulerer! Spennende. Skal følge med, både på lansering og her på bloggen:)

Legg igjen en kommentar

