Life seems clear in the morning

Jeg så én film på BIFF i år. Det var Backyard, en slags doku-konsert fra Island. Jeg gikk fra kinosalen med en god følelse, jeg ville hjem for å synge og spille, og det en av de beste følelsene jeg kan få fra musikk. Filmen viste mye spennende musikk, blant annet Hjaltalín.

Gud, så fint!

I saw Backyard at BIFF this year; it’s kind of a documentary concert with bands from Iceland. I left feeling inspired, I wanted to go home and play and sing, and for me, that’s one the best feelings I get from music. I got to hear lots of interesting bands, Hjaltalín being one of them. Beautiful! 

4 kommentarer

Filed under film, inspirasjon, musikk

4 responses to “Life seems clear in the morning

  1. Eva

    Så bra at begge to likte den så godt. Perfekt film å se, om man bare skal se én film, spør du meg. Sjekk ut Morr Music forresten, der finner du mye bra.. På youtube legger de ut mye fint.

  2. Andrea Nornes

    herlig sang🙂 hørtes ut som en skikkelig inspirerende film😀

Legg igjen en kommentar

