C’est jamais la même histoire

I desember, i kalde desember, drar jeg og J til Paris. Det er et stort hurra, et endelig. Jeg er så glad, det er seks år siden jeg var i Frankrike sist. Gleder meg antakelig så mye at jeg sikkert ikke får ut av meg et eneste fransk ord på turen.
Jeg vil besøke de koseligste kafeene, jeg vil spise god mat, handle brukte bøker, jeg vil gå i pene butikker, trange butikker, gå i vinternakne parker. Om dere vil gi meg deres beste Paris-tips, blir jeg glad. Jeg skal så klart lage Charlotte-Paris-innlegg når jeg er tilbake.

I’m going to Paris with J in December.  Finally. It’s been six years since I last went to France, so I’m very happy. I’m probably so excited that I won’t be able to speak French while there. 
I want to visit the cosiest cafés, I want to eat good food, go book thrifting, I want to browse pretty boutiques, go for walks in winter cold parks. If you want to give your best Paris tips, I’d be a happy girl. I’ll make a Charlotte-Paris-post when I’m back.  

foto//lenket

8 kommentarer

Filed under blogg, inspirasjon, meg

8 responses to “C’est jamais la même histoire

  1. Anne-Guri

    Kos deg i Paris, guapa🙂 Jeg har ikke vært der, men andre tanta di kan sikkert gi deg noen hete tips🙂

  2. Åh, så gøy! Heldiggrisene!😀
    Har ikke vært i Paris på hmm… 15 år kanskje..? Shit begynner å bli gammel

  3. Det høres herlig ut! Jeg har ikke vært i Paris siden jeg var 12 år, men hjartesmil har mange godord: http://hjartesmil.blogg.no/om_paris.html

  4. Eg var i ein fin park då eg var i Paris. Kjem ikkje på namnet, og er kanskje ikkje så fin i desember uansett … Eg var der i mars, og då var det mange blomar der. Vakkert!

    • Det er kanskje ikke rette tiden på året for lange dager i park og slikt, men vil jo gå litt ute likevel. Blir nok mest varme kafeer og museum.
      Jeg må nok dra tilbake til våren en annen gang..

Legg igjen en kommentar

