To build a home

Jeg elsker å se hvordan andre bor. Tidvis leser jeg interiørmagasiner, men ofte synes jeg det blir for stilisert. Jeg vil se hvordan folk bor, når kameraet ikke er der, med det som hører med av rot, nips, alt. Jeg kan sitte i timevis og bla i arkivene på blogger som The Selby og Freunde von Freunden. Her kan jeg glo og glo på bilder av hvordan kunstnere etc bor, og i hvilke omgivelser de jobber. Jeg vet ikke hva dere liker, men jeg synes slikt er utrolig inspirerende, og selv om det kanskje ikke er den største motoren for arbeidslyst, så danner jeg meg et klarere og klarere bilde på hvordan jeg vil ha en eventuell arbeidsplass og huset eller leiligheten jeg en dag skal eie.

Noen favoritter fra Freunde von Freunden… (om du trykker på bildene, får du se dem større, samt tilhørende bilder).

foto//freunde von freunden

Legg igjen en kommentar

Filed under foto, inspirasjon

Legg igjen en kommentar

