24

Jeg fyller år i dag. Planen er midt på dagen-kino (Woody Allen) og italiensk mat.

Før jeg fyller 25 vil jeg…

ta mange ruller med film. ikke tenke, bare skyte. fremkalle.
sette nevnte ruller med film i album. jeg vil ha minner.

bo et år til med herremannen. du unnslipper ikke.
kline mer.
utforske. utfordre. slutte å unngå, slutte å unnvike.

gå oftere på kafé. alene, sammen med andre. med og uten penger.
treffe alle menneskene jeg er glad og blir glad av. tenk, nå bor nesten alle vennene mine her i Bergen, og alle bor i en relativt umiddelbar omkrets.
drikke mer cava. prosecco. champagne.

lese (enda) mer.
fylle notatbok på notatbok. det er så mye jeg ikke har skrevet enda.
skrive brev og sende dem til de som vil ha, selv om de bor 100 meter unna, eller i et annet land.

neste år ønsker jeg meg
skrivemaskin. tatovering. roma. paris.

foto//lenket

10 kommentarer

Filed under alt, lister, meg

10 responses to “24

  1. Her var det mye fint! Jeg ønsker deg virkelig en strålende dag😀 Håndskrevne brev er noe av det fineste jeg vet, enten å lage selv eller å motta. Brevskriving kombinert med kafé er desto herligere! Jeg tar gjerne en kaffe med deg en dag i studenttilværelsen.

  2. Gratulerer så masse masse!❤
    24 er eit bra tal, eg gledar meg til å bli det; har av ein eller anna grunn funne ut at det er gullalderen🙂
    Kos deg med alt det fine du skal!

    • Takk!
      Og hvorfor 24? Jeg tror ikke det finnes noe gullalder, i grunn.. men, det er kanskje noe jeg sier til meg selv for å holde ved tanken om at jeg ikke er ‘past my prime’.

  3. Jannicke

    Håper du har hatt en fin dag🙂
    Tenk at vi er 24 nå…

  4. Gratulerer så masse med dagen som var! Håper den var fortryllende!😀

  5. Høyres ut som veldig fine ting å fylle det neste året med.🙂 Brevskriving er gøy!

Legg igjen en kommentar

