Tutti frutti

Helg og håndarbeid. Jeg skal være alene en stund nå, jeg liker det ikke, og prøver å holde meg selv opptatt. Jeg lager en uro av origamitraner, og strikker og hekler vaskekluter. Til uka skal jeg passe pus (som heter Albus, som i Harry Potter), og jobbe jobbe jobbe. Det er 1. juli og føler meg plutselig stresset.

Weekend and crafts. I’ll be alone for a while now, I don’t like it, and I’m trying to keep busy. I’m making a paper crane mobile, I’m knitting and crocheting wash cloths. Next week I’m going to cat-sit (a cat whose name is Albus, like in Harry Potter), and work work work. It’s 1 July and I suddenly feel stressed.

foto//privat

4 kommentarer

Filed under foto, hjemme, lister, meg

4 responses to “Tutti frutti

  1. Alle mine framtidige husdyr kommer nok til å få Potter-navn. Muligens mellomnavn hvis jeg må krangel på det, hehe. Ja, jeg er og blir en fullblods Potter-nerd. Ser ut som du har en fargerik sommer med garn og papir. Flott!

  2. Tilbaketråkk: paper + thread | soft as beets

Legg igjen en kommentar

