Shop my wardrobe

Nå kan dere handle garderoben min hos Epla! Jeg har begynt prosjektet med å fornye garderoben. Jeg har ryddet ut det jeg ikke lenger bruker eller liker, noen har allerede overtatt noe, Fretex skal få noe, og resten er som nevnt til salgs hos Epla.
Med unntak av et par sko (to par), har jeg ikke kjøpt noe nytt siden jeg satte kjøpeforbudet. Det er merkelig tomt i skapet mitt, men når jeg ser etter: jeg har fortsatt mange klær. Butikken oppdateres i morgen!

foto//privat

Legg igjen en kommentar

Filed under meg

Legg igjen en kommentar

