Love in the afternoon

Det finnes ikke et tilsvarende, og bra, uttrykk for «I’m a sucker for…» på norsk. Jeg er svak for..? Jeg er en «sucker» for film noir, Audrey Hepburn, og klassiske kjærlighetshistorier (lykkelig slutt, ulykkelig slutt, humoristisk tvist – jeg liker dem alle!). Love in the afternoon  har to av tre. For en dame. Å, for en film. Og detaljene, gjentakelsene, det uuttalte. Om dere skal se en film i kveld, eller til helgen, så synes jeg at dere skal se denne.

screen shots//privat

1 kommentar

Filed under film, inspirasjon

One response to “Love in the afternoon

  1. Takk for tips! Jeg har definitivt ikke sett nok slike filmer!

Legg igjen en kommentar

