a sorta fairytale

Det er så vidt vår i Bergen, og jeg tenker på at i sommer. . .


. . . skal jeg gjøre ferdig et viktig arbeid; jeg skal gjøre ferdig begynnelsen av meg selv.
. . . skal jeg lese og se mange filmer. fransk og italiensk.


. . . reiser jeg forhåpentligvis et sted jeg ikke har vært før.
. . . drar jeg til steder hvor jeg kan lukte minnene.


. . . skal jeg kjøpe blomster til å ha på stua.
. . . skal jeg og ha en liten urtehage i kjøkkenvinduet.


. . . skal jeg spise og drikkene sommerfargene.

foto//link i bilder

Legg igjen en kommentar

Filed under hjemme, inspirasjon, lister, meg

Legg igjen en kommentar

