Right this moment


… er jeg slitnere enn jeg har vært på lenge.


… prøver jeg å være stolt over meg selv. jeg har vært aktiv, sosial, jeg har utfordret angsten.

… er jeg en anelse nervøs for å være med i Atrium, men aller mest gleder jeg meg over å kunne få mer skriveerfaring.
… leser jeg mye. jeg leter etter ordene; leter etter de som utløser mine egne.


… vil jeg reise et sted sammen med en herremann, og kun leve i den verdenen vi lager for oss selv.

… vil jeg klare det umulige (det er kanskje første gang jeg sier det. i morgen er nok tankesettet et helt annet, men dette markerer en stor forandring for meg. det tok meg fjorten år).

(trykk på bildene for kilder)

3 kommentarer

Filed under foto, inspirasjon, lister, meg

3 responses to “Right this moment

  1. Eg har ikkje ord for kor mykje dette rører meg å lese, Charlotte. Spesielt det med å klare det umoglege.

    Tusen takk for herleg besøk i forgårs..! Du er verkeleg fab.
    Du imponerer meg. På så mange måtar.

  2. Jannicke

    Hva er Atrium egentlig? Type blad-something-something? Gratulerer isåfall😀

  3. June – Takk selv.❤ Og takk for så utrolige fine ord, du er rett og slett fantastisk.

    Jannicke – takk! det er et gratismagasin for HF-studentene her. Jeg ble nettopp med, så jeg håper det blir gøy!

Legg igjen en kommentar

