The moleskine: no pretentious pseudoartist or writer would be caught dead without one.

Notatbøker og dagbøker har i mange år vært gjenstander for mine kreative utløp. I dag har jeg ikke mindre enn seks notatbøker av ymse slag i omløp. Det kan tenkes at å holde seg til en eller to ville skapt finere eller bedre notatbøker, men jeg kan se for meg at det også kunne skapt kreativt kaos.
Uansett er det ting i hodet mitt som må ut, og de ser slik ut. . .

(Et utvalg av gamle og fortsatt brukte notatbøker)

(De to ryddigste sidene i skriveboka mi…)

foto//privat

4 kommentarer

Filed under foto, hjemme, lister, meg, tekster

4 responses to “The moleskine: no pretentious pseudoartist or writer would be caught dead without one.

  1. Fantastisk.
    Du er modig.

  2. Du er flink. Til å tegne, skrive, være kreativ… Viktige ting å huske på. Som man fort glemmer. Eller bare vil glemme/fortrenger av og til. Likte den lost-greia😀

  3. Dere er så fine! Takk for kommentarer.❤

Legg igjen en kommentar

