I don’t forget

Hei til bloggen, det er søndag og jeg gidder ikke blogge, selv om jeg har mange bilder jeg kan redigere og poste her. Jeg gidder ikke, er trøtt, tenker for mye på skole, tenker for mye. . . For tiden leser jeg Jonathan Safran Foer (fantastisk! trist! vakker! adjektivene er ikke dekkende), og Salman Rushdie. Det tenkte jeg å blogge om, snart. Snart, når jeg er à jour med skole, med manus (for tenk, det ligger nå og venter på gjennomlesning, og porto). Snart, når jeg har noe spennende å si, for så å formulere det på den riktige måten, noe som sjelden skjer. Note to self: Ta innlegget om Fraværet av musikk til eksempel, men ikke til etterfølge.

Forresten har jeg laget meg enda en tumblr, som skal fungere som min digitale moleskine. Det gir meg grunn til å tro at det som kommer til å postes der, skrives i moleskinen først, noe som i sin tur gir meg grunn til å tro at det ikke blir mange postene. Tanken er at denne tumblr-siden skal være utelukkende litterære tekster (eller forsøk, om du vil) for å få litt rutine på skrivingen igjen. Foreløping ingen poster, men deler link likevel: klikk!

God søndag!

2 kommentarer

Filed under blogg, meg

2 responses to “I don’t forget

  1. Er så glad for at det går bra med manuset ditt. Du er flink til å stå på🙂

    Me må gjenta den koselege te- og bolle- og strikkekvelden igjen. Eg er dessverre ikkje så flink til å ta initiativ og arrangere, men er absolutt med på noko.

  2. Ja, det må vi få til! Var utrolig koselig sist, så gjentakelse skal ikke du se bort i fra🙂

Legg igjen en kommentar

