Pictures

Målene for bloggen i sommer har ikke blitt nådd på noen som helst måte. Det har sine grunner, blant annet flytting og pakking, og generelt dårlig bruk av kamera (les: ingen). Jeg har ikke en gang flytta enda, men rotet mitt har allerede gått utover arbeidslyst- og moral, humør og tankeoversikt. Da jeg begynte med pakkingen, bestemte jeg mer for å systematisk sortere alle bilder, digitale bilder, magasinutklipp osv.

Alle bilder som er bra nok til å sees av andre går i album. Gøy å velge ut hvilke som skal inn i det, men kjedelig å lime inn. Typisk meg!

foto//privat

Bildene som jeg fortsatt vil ha, men som ikke er noe fine i album, ligger i disse mappene i en egen eske. De er sortert etter kategori, for ordens skyld. Jeg lagde mappene av hobbykartong med mønster på. Enda en ting som bare har blitt liggende, altså… Resten gikk i søpla.
De digitale bildene mine var en annen sak…. Note to self: gå gjennom bildene på dataen oftere. Og, beklager tungt redigerte bilder, jeg kjeda meg i photoshop.

2 kommentarer

Filed under hjemme

2 responses to “Pictures

  1. både cava og jordbær kan jo du stryke fra lista

Legg igjen en kommentar

