Summary

Året på Skrivekunstakademiet oppsummert i lister med hva lærere og gjestelærere har sagt om skriving. Og noen bøker og forfattere som har blitt nevnt. (Beklager dårlige scans, jeg har ikke mulighet til å ta makrobilder lenger).

Generelt om skriving til venstre, om framdrift og slikt til høyre.

scans//privat
ps: jeg ønsker alle en fin sommer. og tips til noe dere vil jeg skal blogge om. jeg har satt som mål å blogge en gang i uka i hele sommer, så tips mottas med takk! Vet jeg spør om dette i annenhvert innlegg omtrent.

5 kommentarer

Filed under lister, litteratur

5 responses to “Summary

  1. venuoo

    For en fin oversikt🙂 Ble skikkelig gira på å skrive nå. Har du tenkt å være med på bibliotekets skriverom til høsten? http://www.bergen.folkebibl.no/litteratur/bilder/skriverom.jpg

  2. Hei,
    har sett plakatene på biblioteket og tenkt at det kanskje ville være fint.

    Hva skriver du?

  3. TAKK! Fantastisk; eg elskar sånne tips i oppsummert form🙂 Greit om eg kopierar dei?

    Og så må eg berre seie Charlotte, at eg synest du skriv heilt utruleg bra! Til dømes så finn eg at den songen du framførte og spelte inn på cd i fjor har så stor meiningsfylde i sin konsentrerte språk-/bildebruk at eg finn nye meiningar for kvar gong eg høyrer på teksten, og det er slik, mellom anna, eg meiner at god litteratur skal vere.

    God sommar!

    PS: Tips til blogginnlegg:
    – sjølvskriven tekst (jaaa!)
    – lister (som fortel om deg, kva du likar, osv)
    – bokanbefalingar, og andre anbefalingar
    – fotografi

  4. venuoo

    Skriver egentlig en ungdomsbok (bare underholdning da, ikke noe dype greier), men trenger mange tilbakemeldinger. Også høres det kult ut å kunne høre hva andre likesinnede jobber med og kanskje følge med på prosessen fra idé til ferdig bok.

Legg igjen en kommentar

