La Noyée

Egentlig skulle jeg lage en post om slippfesten til SKA-antologien, men halvparten av bildene mine har forsvunnet i intet (minnekortproblemer), og halvparten av de resterende er beviset på hvorfor alkohol+speilrefleks ikke er en bra kombinasjon. Forhåpentligvis kan photoshop hjelpe meg litt og jeg kan lage en bildepost. Uansett en kjempefest!
Jeg er da altså ute i verden i bokform og det er helt greit. Merker ingenting på det, hvorfor innbilte jeg meg at jeg skulle det?

De fem siste ordene (fransk)
Zoophile
Zouave
Zozoter
ZUP
Zut

Legg igjen en kommentar

Filed under lister

Legg igjen en kommentar

