A thought

For de som faktisk leser hva jeg skriver her: beklager sporadisk blogging. Jeg har en liste over blogginnlegg jeg har lyst til å gjøre, men det blir liksom aldri gjort.
Da jeg flyttet over hit var tanken å ta flere bilder, generelt bruke kameraet mitt mer og legge ut her, men det har også falt gjennom da noe på kameraet mitt ikke funker som det skal. Skal vel bli en ordning på det også!
Ellers et spørsmål til dere: hva vil dere lese om? Hva vil dere jeg skal skrive om? Setter pris på svar!

Helt til slutt en fantastisk liten ting jeg kom over i går. Pixelgirl er en side hvor man kan laste ned ikoner og skrivebordsbakgrunner gratis. Mange søte sett med mappeikoner som gjør skrivebordet og mappene litt mindre kjedelige. Bare se:

Screenshot//privat

4 kommentarer

Filed under blogg

4 responses to “A thought

  1. Eg vil lese (utdrag frå) skriveriane dine🙂 (er det lov å seie?)

  2. Jannicke

    Morsomme eller bare dagligdagse ting fra hverdagen e jo alltid en slager😀

Legg igjen en kommentar

