Some people have real problems

Siden sist:
Macen min har død eller lignende, den er til reparasjon hos Eplehuset og foreløpig vet jeg ingenting. Det ødelegger litt arbeidsmetoden min, det å ikke ha data. Jeg jobber [oftest] først for hånd, så på data, så på utskriften, så på data igjen. For tiden stoler jeg ikke på moderne teknologi og det er nå jeg virkelig vil gå til anskaffelse av en skrivemaskin.
Det er vanskelig å skrive auto-tekst for hånd.
Noe helt annet:
Jeg har lest 34 bøker hittil i år.
På gjensyn.

3 kommentarer

Filed under alt

3 responses to “Some people have real problems

  1. Du er flink. Eg har ikkje lese halvparten så mange bøker eingong.Korleis går det på Skrivekunstakademiet?🙂 Savna deg på elevstemnet forresten!Klem

  2. Oi, 34 bøker! Så mange tvilar eg på at eg har lese i heile mitt liv. Om eg ser vekk frå skulebøker.Som June seier, eg sakna deg òg på elevstemnet!

  3. June og Silje – Jeg savna dere også! Men det ble dessverre for dyrt for meg.😦 Ja, mange bøker men har jo gått inn for å få lest mest mulig i år (er ikke bare romaner jeg har lest, da).

Legg igjen en kommentar

