Re: poetry II

Innlegg #90.
Har ikke noen spesielle skriveoppgaver på skolen nå. Korte kurs og en del skriveuker, så det går for det mest i dikt og kortprosa hos meg. Jeg har begynt på en [ny] diktsyklus, det er kanskje noe i den, hva vet jeg.
For tiden har jeg som mål å skrive mer åpent; jeg har kanskje lykkes bedre med det i prosaiske tekster. Det er vanskelig å finne rette avstanden til det private.
Er jeg uforståelig?

*

Så lett kasta du aldri
skuggar i tomme korridorar
ikkje ein gong papirkledninga
blei fanga av lyset.
Stadig tilbakevendande bilete
av deg i andre fargar-
mot slutten vart nedstigninga
eit fall: du spydde nettene ut
i technicolor, ei hinne mellom
deg og du.
Dei flytta deg frå dag til dag men
så enkelt kunne ikkje kvite frakkar
byrja deg.

*

ørsmå drypp av noko ukjent
i huset eg har budd i så mange år,
minnene skal aldri hivast
ut: du skar i fasaden
med falske sanningar om barn
som gret i natta
under hender og blodårer lik
sine eige

3 kommentarer

Filed under tekster

3 responses to “Re: poetry II

  1. Eg trur eg anar kva desse dikta handlar om. Eller kanskje ikkje. Kanskje dei berre gir meining på grunnlag av mine eigne livserfaringar. Uansett, eg får noko ut av tekstane dine, og det er vel meininga.Eg seier det verken for første eller siste gong: Dette kan du🙂

  2. Takk, Silje.❤ Så lenge du får noe ut av det jeg skriver, skal jeg ikke legge meg oppi hva du tenker diktene betyr- det er jo helt subjektivt.🙂

  3. Det er sant, men eg blir alltid nysgjerrig på forfattarens syn, men det er vel kanskje der forfattaren skal vere hemmelegheitsfull😉

Legg igjen en kommentar

