Ne me quitte pas

I høst skal jeg lytte mye til Thom Hell, Thomas Dybdahl, Moby, Tom McRae og Bon Iver. Jeg skal strikke votter, skjerf og kanskje en genser med fletter. Det er september og jeg har tenkt på julegaver allerede. Det er under en måned til jula kommer i butikkene – det er en ting jeg ikke liker. I høst skal jeg skrive lyrikk og prosa om hverandre, og ha disiplin nok til å skrive selv om lysten ikke er der.
I høst skal jeg i alle fall på to fine konserter. Se mindre serier jeg har sett ti ganger før, lese mer.

I høst skal jeg klare noe.

Legg igjen en kommentar

Filed under meg

Legg igjen en kommentar

