Re: poetry

1
ho fylte fatet sitt med frykt,
bærde vekta av verda
tok gråstein etter gråstein
og bygde der ho ikkje ville sjå

lèt det rase og stod hudlaus att

2
ute er det mjølkekvitt
eg tek munnen full
skylder med såpe og
eg har aldri vore her

forlat meg mi skuld
i kursiv mellom beina
er eg like rein som
jorda eg skal bli

3
eg haldt bøtene i
ei hand
godtok dei lik som
trafikk i skyene

stod med i bøtene i
ei blank verd
takka deg medan du
dansa i triumf

trøsteleg byrja spelet ditt
men eg haldt bøtene i
ei hand og
våpenet i den andre

Deilig at skrivesperra ga etter i en liten time.

Legg igjen en kommentar

Filed under meg, tekster

Legg igjen en kommentar

