The night shines like the day

Jeg har praktisk talt tatt sommerferie, og den blir lang. Lang nok til å slanke boklisten min betraktelig, sikkert meg også. Lang nok til å bake kjeks klokken ett på en mandag, lang nok til å tegne [nesten] hver dag. To nye Moleskine notatbøker med blanke sider og en liten bok av Dan Price kom i posten i dag, og jeg har tre filmer klare til fremkalling (ikke spør hvordan jeg skal få råd til det).

I går dro jeg på fotosafari. Jeg fant en sofa, to biler, blomster, sykkelhjul uten hjul og slanger; hva heter det?, kardemommeby på et hus, ting man ellers ikke ville lagt merke til før jeg gikk tom for batteri. Rakk å treffe en hjemløs med en stor dreads før jeg gikk tom for film.

Jeg har farget håret i en heldekkende farge, som du ikke kan se på bildet. Brunt er tydeligvis ikke på moten i sommer, så nå kan jeg være fisk mot strømmen litt til, alle vet jo at rødt hår om sommeren er no-no.

I skapet har jeg minst én dongeribukse som kan klippes til shorts og mange t-skjorter som kan klippes i og syes om. I dag tidlig tok jeg en joggetur for første gang på et par uker og var klar til å spy etter 15 minutter. Jeg burde henge en lapp på skapet som minner meg om hvor mye de nye joggeskoene kosta.

Dette behovet for produktivitet kan begrunnes slik:
1) Sommerfeber
2) Insomnia
3) Lett mani
Alle er sikkert utløsende faktorer. Mest sannsynlig #to og tre.

Legg igjen en kommentar

Filed under meg

Legg igjen en kommentar

