She filled her plate with fear

Jeg har skrivesperre.
Alt som foregår i hodet mitt er langt for privat til å publiseres på Internett, og siden jeg ikke lever et spesielt spennende liv, sitter jeg igjen med ingenting å blogge om.

Tankene mine lar ikke meg puste og jeg kveles av angst.
Det som følger under er uredigert tankespinn. Finnes ikke interessant.

Jeg lever ikke et spennende liv.
I dag gikk jeg på garasjesalg, hvor jeg brukte 40 kroner på et par vintage Ray Ban-solbriller og et filter til 50mm objektiv (hvilket jeg ikke har). Etterpå vasket jeg leiligheten og satt inne resten av dagen selv om det var sol.
Jeg spiste en kiwi til frokost, en salat -bestående av isberg og rødkål- og et kvart rundstykke til middag. Litt smågodt og potetgull har også blitt fortært, sammen med kraftig skyldfølelse.

13 bøker står uleste i bokhylla mi. Hittil i år har jeg lest hele sju bøker.
På mandag skal jeg på jobb, på torsdag har jeg legetime.
Det er tydelig jeg står på stedet hvil.

Jeg skriver ingenting av betydning, hva dikt og andre litterære tekster angår. Ikke synger eller spiller jeg, ikke skriver jeg nytt låtmateriale. Tankene mine går med til en ting, utelukkende en ting. Det har gått år på år og jeg har ikke tenkt noe annet, ikke noe annet har fått så stor plass og jeg vil gi det mer plass. Så forbannet dysfunksjonell er jeg.


Foto: Ukjent

Legg igjen en kommentar

Filed under meg

Legg igjen en kommentar

