Girls

Når jeg er forbanna går det mer eller mindre utover meg selv, i dag er intet unntak, men denne gangen holder det ikke med det. Under følger en rekke generaliseringer om mitt eget kjønn, noen kanskje vel urettferdige, men: jenter har påført meg mer smerter psykisk enn en håndfull gutter noen gang har gjort fysisk. Dere burde skamme dere!

Hvorfor jeg er bedre venner med gutter enn jenter
– Jenter er utspekulerte.
– Jenter spiller psykiske spill.
– Jenter nøler ikke med å bruke andres livssituasjoner til deres egen vinning, eller i mot vedkommende, uavhengig om denne personen var i bildet fra før av.
– Jenter dolker andre i ryggen uten videre påkjenninger på samvittigheten.
– Jenter skaper konflikter ut av løse lufta.
– Jenter har ikke noe problemer med å slenge dritt.
– Jenter er de som er fælest til å kalle andre jenter nedverdigende skjellsord.
– Jenter har en utmerket evne til å få andre jenter til å føle seg som dritt uten å lette på en finger.
– Jenter er stor i kjeften, men står ikke for de store ordene.

Legg igjen en kommentar

Filed under meg

Legg igjen en kommentar

