Sunday

Jeg fester ikke, og plustelig er ikke søndager lenger den dagen jeg ønsker kunne vare dobbelt så lenge fordi en dag rett og slett ikke er nok til å komme seg etter fylla, men den dagen jeg venter på mandag.
Når jeg venter på mandag går tiden så uendelig sakte (eller kommer den? jeg er ikke helt sikker), ikke nok med det, det er kvinnedagen i tillegg, så jeg har gratulert meg selv og spist kake. Jeg har spist mer enn nok klissekake med 400 gr sukker i -klissekake som er så klissete at klisset ligger igjen i kakeforma- og lagt på latsida når jeg egentlig burde gå ned minst 10 kg til og drite i at det er kvinnedagen.

Som om jeg ikke hadde gjort det nok allerede, så skal jeg vente litt til, se hvor mye skade den klissekaka egentlig gjorde og angre meg over et fullstendig poengløst og pinlig blogginnlegg.

Ha en fin søndag.

Legg igjen en kommentar

Filed under alt

Legg igjen en kommentar

