Winter into spring (to whom it may concern)

Jeg går i dvale titt og ofte, og bloggen går i glemmeboka. Min timing for depressive tilstander og generelt en apatisk holdning til tilværelsen er som alltid dårlig – på skolen er det fullt kjør med fellesproskjekt (egenskrevet musikal med logiske brister. Jeg har plystresolo).
Dog, jeg kan melde om Acne Jeans-kupp på Fretex, at jeg lærer meg Emilie Autumns «Marry Me» på piano og at det snart er vinterferie.
I vinterferien skal jeg strikke selbuvotter og dra på besøk til en med et lite hus på Jessheim.

Har jeg nevnt at jeg er lei av bergensk vintervær
og
at jeg har lyst til å gå løs på håret mitt med kjøkkensaks?

Legg igjen en kommentar

Filed under meg

Legg igjen en kommentar

