I want me some ink

Jeg har to tattoveringer planlagt, begge på ryggen min. Den ene, og minste, er konturene av en kolibri øverst i nakken. Vingene og kroppen utgjør bokstavene P og S, som har stor betydning for meg. Den andre er dameskikkelsen med vinger på coveret til Nirvanas In Utero. Denne vil jeg ha ganske stor litt til venstre for ryggraden, mellom skulderbladene. Det kommer til å koste meg skjorta, men jeg mener det er verdt det.

Amanda's beautiful tattooed back - burning man 2007

Disse har jeg ønsket meg en god stund nå, men i det siste har jeg fått lyst på en til. Jeg vil ha, trenger en sterk og konstant påminnelse om at noe jeg aldri har hatt er vesentlig: god selvfølelse og selvrespekt. Erykah Badu uttrykker det bedre enn meg; les the Warrior’s Reminder.
Spørsmålet: Hvordan skal den utføres – halvsirkel eller slik den er?
Dilemmaet: Skal jeg ha den på ryggen og flytte In Utero en annen plass, eller flytte warrior’s reminder?

Bilde fra Tristan Savatier@flickr.

Legg igjen en kommentar

Filed under alt

Legg igjen en kommentar

