2008

1. Hva gjorde du i 2008 som du aldri har gjort før?
Gått på folkehøgskole
Sunget i Grieghallen
Antakeligvis mye annet ubetydelig.

2. Holdt du nyttårsforsettene dine og vil du lage nye?
Jeg hadde ingen, og jeg skal ikke lage nye. Vil man ha forbedringer eller mål kan man sette seg det når som helst. Nytt år, samme baggasje.

3. Ble noen som står deg nær mor eller far?
Venner som har vært nære meg før blei det, pluss diverse søskenbarn blei det.

4. Døde noen som sto deg nær?
Nei.

5. Hvilke land har du besøkt det siste året?
Hellas.

6. Hva ønsker du deg neste år som du har savnet?
Å få starte utdannelsen min.

7. Hvilke datoer i 2008 vil du aldri glemme, og hvorfor?
21. september – 5 år med Vegard.

8. Hva er det største du har oppnådd i år?
Fremskritt i behandling. Hvor trist.

9. Hva var din største nedtur?
Resultatene på norskeksamen etter jeg klaga.
Familieaffærer.
Psyk, psyk, psyk.

10. Har du vært syk eller skadet?
Ja og ja.

11. Hva var ditt beste kjøp?
Ny MP3-spiller? Evt bordet jeg fant til 100 kr på Fretex. Kan ikke huske så mange kjøp i 2008.

12. Hvem fortjener din hyllest for oppførselen sin?
Jeg vet ikke. Herregud, når skal jeg begynne og se andre enn meg selv?

13. Hvem sin oppførsel gjorde deg nedstemt/lei deg?
Min egen.

14. Hva gikk mesteparten av pengene dine til?
Husleie, sigaretter, pepsi max, skole.

15. Hva gjorde deg veldig oppspilt og glad?
?

16. Hvilken sang vil alltid minne deg om 2008?
Björk – Possibly Maybe
Radiohead – Like Spinning Plates
Porcupine Tree – Trains
Damien Rice – 9 crimes
Bon Iver – Flume

17. Sammenlignet med denne tiden i fjor, er du:
a) Gladere eller mer nedstemt?
Antakeligvis det samme som i fjor: nedstemt.

b) Tynnere eller tykkere?
Tallene på vekta sier tynnere, jeg føler det motsatte.

c) Rikere eller fattigere?
Fattigere.

18. Hva skulle du ønske du gjorde enda mer av?
Kreative ting.
Sangtekniske øvelser.
Eksamenslesing.

19. Hva skulle du ønske du gjorde mindre av?
Generell selvsabbotasje.

20. Hvordan vil du tilbringe julen?
Med familie og venner.

21. Ble du forelsket i 2008?
Igjen og igjen.

22. Hvor mange one-night stands hadde du?
Ingen!

23. Hva var ditt favorittprogram på TV?
20 spørsmål.

24. Hater du noen nå som du ikke hatet på denne tiden i fjor?
Det kan være, jeg hater ganske mye [og mange].

25. Hvilken bok er den beste du har lest i år?
Bisettelsen – Lars Saabye Christensen.
After Dark – Haruki Murakami.
X antall Modesty Blaise-volumer.

26. Hva var årets beste musikalske oppdagelse?
Bon Iver, helt klart!
Gjenoppdagelsen av Radiohead, Mogwai og Nirvana.

27. Hva ønsket du deg – og fikk?
Jobb og skoleplass.

28. Hva ønsket du deg – og ikke fikk?
Mindre ambivalanse.

29. Hva var årets beste film?
Max Manus.

30. Hva gjorde du på bursdagen din?
Festet.

31. Hvilken enkeltting/-person har gjort året mye mer tilfredsstillende?
Sangtimer.
Vegard.
Kattene.
Tanta mi.

32. Hvordan vil du beskrive klesstilen din?
Bohem-grunge-casual.

33. Hva har holdt deg i mental balanse?
Jeg har ikke vært i mental balanse, desverre.

34. Hvilken kjendis likte du best?
Kan ikke påstå jeg har noen favorittkjendis.

35. Hva i politikken har opprørt deg mest?
Miljøpolitikk, kjønnspolitikk, sosialpolitikk, narkopolitikk, dyrepolitikk, religionspolitikk.

36. Hvem savner du?
Du vet hvem du er!

37. Hvem var den beste nye personen som kom inn i livet ditt?
Det vet jeg ikke.

Jeg hater å oppsummere på slike begrensede kriterer, det er over hodet på meg hvorfor jeg ikke klarer å dy meg.

Legg igjen en kommentar

Filed under meg

Legg igjen en kommentar

