20 things

Jeg har vært vegetarianer siden 21.06.2002.
Jeg har hatt strikking som hobby siden jeg var åtte år.
Jeg har sunget siden jeg var sju år.
Min tankegang og verden er svart-hvit.
Jeg lærte å lese før jeg begynte på skolen.
Jeg har kunnet lese noter siden jeg var sju år.
Da jeg gikk på barneskolen forfalsket jeg underskriften til mamma for å bli medlem i Pennyklubben.
På barneskolen var planen for livet å bli frisør og kjøpe meg en hest for konfirmasjonspengene mine.
Jeg har stått på scenen som skuespiller på Det Norske Teater i Oslo.
Jeg har sunget i tre band – Buff Riot, The Monday Trio og KaKao.
Jeg har en rød gitar.
Klassebildet mitt fra barneskolen kunne ikke henges opp fordi jeg hadde klipt meg selv ut av det.
Jeg greide ikke svelge tabletter før jeg var 16 år.
Min første betalte konsertopplevelse tok ikke sted før 2005. Mao, ikke før jeg var 18 år.
Jeg har anser meg selv som ateist, men min interesse for buddhisme er over gjennomsnittet.
Jeg skriver fortsatt dagbok, noe jeg har gjort siden barneskolen.
Katt er det eneste husdyret jeg har hatt.
Jeg er brutalt ærlig.
Jeg synes hemmeligheter er slitsomt.
Jeg har bare vært forelska en gang. Jeg er det enda.

Legg igjen en kommentar

Filed under meg

Legg igjen en kommentar

