Autumn leaves

Høsten nærmer seg med stormskritt, og jeg fryser allerede inntil beinet. Dette er årstiden jeg liker best, tilværelsen blir rett og slett en helt annen i høstmørket. Sett bort i fra kulden og bergensk ruskevær, så klart. Jeg har snekret sammen et overlevelses-kit.

Høstens må ha
Ullragger.
Ikke juks! Strikk selv eller få noen andre til å gjøre det. Det er hele sjarmen.

Boyfriend kardigan.
Finnes ingenting bedre enn en lang og varm kardigan når det er litt kaldt ute.

Strikka lue og skjerf.
Sier seg selv, gjør det vel ikke?

Te.
En kopp med te er kos! Jeg synes økologisk te fra Pukka både lukter og smaker godt.

Melankolsk musikk.
Type Thomas Dybdahl, Ane Brun og Bon Iver.

Håndkrem.
Jeg hater tørre hender, og kulden tørker ut huden.
Olive butter handcream fra Durance er fri for parabener og andre muggne giftstoffer – helt fantastisk!

Helt til sist… en god bok. Jeg anbefaler Bisettelsen; den er Saabye Christensen i sitt ess, og en helt spesiell leseopplevelse.

Legg igjen en kommentar

Filed under alt

Legg igjen en kommentar

