She’s addicted

Alle har, i større eller mindre grad, en avhengig personlighet. Det trenger ikke være noe farlig i det, men hvor går grensen mellom personlighetstrekk og avhengighet? Jeg har tenkt veldig mye på det den siste tiden, og det har slått meg at jeg har unødvendig mange ting jeg «må ha».
Eksempelvis sier jeg aldri at jeg har lyst på en røyk, men at jeg må ha en.

‘Avhengighetene’:
Pepsi Max
Sigaretter
Isbiter
God litteratur
Musikk på iPoden
Notatbøker
Hårfarging
Kroppsmodifikasjoner
Oversikt, kontroll
Medisiner av ymse slag
Hodekrymping

Er du avhengig av noe?

Legg igjen en kommentar

Filed under alt

Legg igjen en kommentar

