Adrift

Fear is only holding us back,
there is usually one thing that keeps us off track,
it is fear.

Tilbake fra Jotunheimen, og en fjelltopp tilbakelagt. Stolt av meg selv, tenk! Det kan trygt sies at det er lenge siden jeg har følt meg så full av energi som jeg gjorde på den fjellturen. Etter gårsdagens tur i fjellet har jeg kommet frem til
1. Jeg har elendig kondis
2. Jeg har pusten til en kolspasient under fysisk aktivitet
3. Jeg må trene

Mandag starter det for alvor. Planen jogging tre ganger i uka, med et foreløpig mål på å kunne jogge 5 km – uten blodsmak i kjeften. Jeg begynner i det små, så klart.

Hvor lang tid tar det før jeg kjeder meg og hater det hele denne gangen?

Legg igjen en kommentar

Filed under meg

Legg igjen en kommentar

