Coco


Helt ærlig: Jeg trenger en pause. Aller helst fra meg selv, hvilket er mulig, men da blir det liksom for alltid. I dag er andre dag på rad jeg har stått opp klokka 5, etter hva? maks fire timer søvn.
Å stå opp klokken fem har noe helt spesielt ved seg, tidlighet til tross. For en liten stund, i et kort øyeblikk, er det som om jeg er helt alene i verden. Det er som å holde den på fingertuppene før alt våkner og morgenrushet vokser. Er jeg banal?

Det nærmer seg høst, og høysesong for melankolsk og smertefullt ensom musikk. Bon Iver fyller alle kravene – ensommere, vakrere og mer fengende musikk skal du lete en stund etter. Denne mannen har inspirert meg uendelig mye med albumet For Emma, Forever Ago.
Se ham på John Dee 21.september!

Bon Iver – The Wolves (Act I and III)

Legg igjen en kommentar

Filed under musikk

Legg igjen en kommentar

