In love


Det er få ting som får meg til ønske meg rikere. Det er få ting som gjør meg lykkelig. Jeg har falt for noe som jeg for tiden ikke kan ha, og den kreative delen av hjernen min kjenner seg ganske snurt og trist.
Spørsmålet er ikke om jeg har råd til en gitar til 25 000 kr, men om jeg er verdig en slik luksus.

Kjære Martin Guitar Company,
Jeg er villig til å dø for denne gitaren, men om jeg faktisk gjør det er jo det poengløst. Ingen døde kan spille gitar. Vær så snill, senk prisene deres.

Noen som kjenner behovet for å donere meg noen tusen? Jeg lover å gjør stor suksess som musiker.

Det blir Åsane FHS til høsten. Jeg grugleder meg, men jeg får tenke at jeg gleder meg mer enn jeg gruer meg; dette er min billett til UiB. Nå har jeg både ukentlig hodekrymping og sangtimer å se frem til.

Nevnte jeg at jeg satt med denne gitaren i hendene i 5 minutter? Følelsen kan ikke sammenlignes med noe annet.

Legg igjen en kommentar

Filed under musikk

Legg igjen en kommentar

