Some like it not

Det er så mye i dagens samfunn jeg virkelig ikke har noen forståelse for eller kan relatere meg til. For å understreke; jeg vil ikke relatere meg til det.
Noe som gjør at jeg ikke vil relatere meg til realiteten er ikke noe ringere enn mitt eget kjønn. Noen jenter for meg til å skamme meg over de sosiale rollene, forventet til kjønnet jente, de så flittig fyller og setter standarden for ‘hvordan en jente er’.

1. Drømmebryllup. 2. Steiner, og vi snakker ikke gråstein. 3. Verpesyke.

Sist jeg sjekket var vi i 2008. Valg og kjønnsroller er ganske forskjellige ting, men de går ganske fint hånd i hånd, gjør de ikke? Valgfrihet er et tomt ord – et slikt ord en håndfull viktige mennesker bruker for å gi inntrykk av at vi utvikler oss i noe som ligner den riktige retning. Utvikler vi oss virkelig, eller framskynder vi utvikling for utviklings skyld?

En annen realitet er at vi alle skal dø. Tid kan ikke kastes bort, den ville gått likevel. Så, hvorfor alt oppstyret rundt ting man bare må gjøre før en dør? Det gir på ingen måtte noen garanti for at du unngår de store tabbene.
Jeg har herved bestemt at listen min skal være ting jeg ikke skal gjøre før jeg dør.

Legg igjen en kommentar

Filed under alt

Legg igjen en kommentar

