Dead already

Hva definerer deg?
Hva er forskjellen på uskyldig merking og det totale tap av selvet?

En gang var jeg det jeg liker å se på som en fargesterk strek, uten grenser; ikke innenfor rammen. Jeg hadde drømmer, ambisjoner, dedikasjon – lidenskapelighet. Og, det var jeg som definerte dette, ikke omvendt.
Nå finner jeg meg selv livløs, umenneskelig, intet mer enn ett nummer. Definert av mønstre, analyser, DSM-IV/ICD og annet psykologisk viss-vass. Ironisk nok har dette blitt meg og livet uten virker utenkelig.

Jeg trenger meg selv tilbake.
Jeg finnes et sted.

Legg igjen en kommentar

Filed under meg

Legg igjen en kommentar

