The L word

Det er mulig jeg har funnet den perfekte dagbok/notatbok. Skaperen av denne notatboka har dedikert alle sidene til lister. Jeg elsker lister, de gjør en ellers rotete tilværelse litt mer organisert. Naivitet er herlig, er det vel ikke?

Jeg hyller lister med en liste;
ting som ikke lenger overrasker meg
– At mannen i leiligheta tvers over min ikke har klær på seg – til noen av døgnets tider.
– At det finnes jenter som tror de kan bli gravide av å svelge [sæd]… eller ved å sette seg på et dosete med sæd på.
– At jeg igjen må nipugge rett før eksamen fordi jobb og studier rett og slett ikke lar seg kombinere.
– Prisene på Coop Mega
– Ignoranse

– Britney Spears

Det som overrasker meg noe er at jeg brukte en evighet på den listen.
Ja takk: Listography Journal (Fredflare).

Legg igjen en kommentar

Filed under alt

Legg igjen en kommentar

