Monster

Hvorfor er miljøbevissthet trendy? Burde ikke man være miljøbevisst av grunner forbi det? Når man snakker trendy, jeg har aldri sett så mange mennesker på Fretex før. Jeg lurer på om det er fordi folk vil spare penger og miljøet, eller fordi samtlige motemagasiner har hatt feature på secondhand i hele høst/vinter.

Jeg lurer også på om det er dette som har ført til at bruktbutikker har gått opp i pris? Inntil i dag har jeg aldri brukt like mye penger på Fretex som på salg på H&M.


Til dere som handler secondhand kun fordi motebladene sier brukt er in: slutt med det, dere ødelegger moroa.

Funnet på Fretex…
Veske (179 kr)
og
genser (49 kr).

Jeg er forresten ikke bare sint på moteverden i dag, men utdanningsverden også. Hodet mitt er tydeligvis for spesielt til at jeg kan gå på Åsane FHS. Jeg skal i møte med rådgiveren deres neste tirsdag. Planen er så klart å vinne dem over med min fantastiske personlighet og karisma, men jeg viser tenner om jeg må.


Et oui, je ressemble à la merde.

Legg igjen en kommentar

Filed under meg

Legg igjen en kommentar

