Let it die?

Det er offisielt – jeg kan ikke ta vare på meg selv eller noe annet som puster. Orkideer er krevende, men skal det virkelig så lite til for å drepe en plante? Hva med et barn?
Jeg er ikke sikker på hvor eller hvorfor mitt omsorgsinstinkt svikter, men det kan muligens være fordi jeg i mitt eget forfall glemmer at andre trenger næring.

Dette er nok ikke noe godt tegn når jeg skal på jobbintervju i morgen.
Stillingskategori: barnehageassistent.

Legg igjen en kommentar

Filed under meg

Legg igjen en kommentar

