Convenient parking

Jeg siterer første innlegg i min avdøde blogg

Dette blir en blogg om ingenting. Grunnen? Jeg har et mer eller mindre uinteressant liv. Sett slikt.
Likevel har jeg laga meg en blogg. Har mest sannsynlig fått det for meg at blogging er kult, koselig eller lignende.

Denne gangen skal jeg ikke la det hele gå i glemmeboken, eller ikke ha et ønske om å oppdatere fordi jeg er besatt av nye starter. Det er planen.

Så, meg
musikk, synging, komponering, skuespill og teater, litteratur, skriving, filosofi, kunst, psykiske lidelser, knall hårfarger, sigaretter og te; nei, ikke kaffi.
Gåturer er zen, det sammer er sang. Jeg elsker å være oppe heile natta, skjørt og lange kyss, skjønt jeg elsker eller hater — det finnes ingen mellomting.

Legg igjen en kommentar

Filed under blogg, meg

Legg igjen en kommentar

